SON DAKİKA

21 Şubat 2009 Cumartesi

Ne De Güzel Kötüsün Sen Sylar!


Son zamanlarda (dönem arası tatilinde) boş vakit bollu ğundan Heroes'u tekrar izlemeye başladım. 2. Sezonun o inanılmaz boğuculuğuyla bırakma kararı verip kötü açılan 3. sezonla kararımı kesinleştirmiştim aslında ama vakit bol olunca izledim 3. sezonu.

Biraz daha düzelmiş gibi geldi gözüme dizi. Lakin çıktıkları yerdeler mi merak içindeyim. Yani bu dizi başlarken newyork patlayacaktı, derken dünya patlar oldu, derken x-men'e bağladılar. To be continued olsa da aslında bu dizi arada bir devam etmeyi bırakıp yeni baştan bir konuya sarıyor. Ama her şey bir yana tek bir şey bu dizide istikrarlı ilerliyor. SYLAR!

Diziinin baş kötüsü, en kötüsü Sylar gerek hikayesinin ilginç oluşundan, gerekse dizinin baş karakteri olan ve iyilikten ölecek olan Peter Petrelli'nin salak oluşundan ve sonunda bunu da yapıp güzelim güçlerini bok yoluna ittiğinden dizinin yeni başrolü olmaya aday duruyor. Bir dönem iyi olma yoluna giren (Ki gelecekte iyiydi bakalım gene iyi olacak mı?) sonrasında ben böyle güzelim diyen Sylar her bakımdan dizinin en güzel karakteri. Merak edilen bir geçmişi, kendi içinde stabil ama sürekli çatışmalar içindeki karakteri ve önlenemez gücüyle bir anti-kahraman Sylar ve bana kalırsa Heroes'u artık izlemenin tek nedeni olabilir. İyi de oynuyor.

Gelelim kısa kısa bir kaç noktaya. Ulan bu Peter geçen sene bir sevgili yaptı sonra onu kaybetti, onu kurtarmak için yollara düştü kızı unuttu. Bizim Hiro geçmişe gitti geldi sonra güçlerini kaybetti. Bu dizide bir devamlılık sorunu var. Baktılar konu olmadı karakter ölüyor ya da başına bir iş geliyor. Böyle de gerçek hayatmış tadında simültane senaryo yazan bir ekibi var. Olsun varsın bütün abukluklarına rağmen izlemesi kolay ve zevkli bir dizi heroes. Dediğim gibi sırf Sylar için bile izlenebilir.

Neden mi yazdım bunları. Boş verin. Aklıma geldi, Sylar'ı övmek istedim diyelim. Gülelim eğlenelim...

Share this:

Adsız dedi ki...

hatırlarmısın ozanım taa ilk sezon sana benm adamım sylar dedıımde olm o neki peter onu dover tarzında bir cewap wermıstn:D demekkı bu işleri anlamak ıcın yonetmen diil işten anlamak we dogal bi yetenekle dogmak yeterliymıs:D Forza Sylar dierek içimdeki erzurumspor sewgisini de disari vurmak istiyorum:D bak yine anlamadı:D

Adsız dedi ki...

şimdi efendim :D burada niklerimiz var ne o ozanım filan selçuk :D:D neyse efendim biz peter'ın gelecekten gelen halini düşünüyorduk ama adam ordan gelen peter'ı da yok edince sylar bey daa bi güzel oldu evet :)

Loreathan dedi ki...

Bir türlü sevemedim ben bu diziyi, ilk sezondan sonra unuttum, bıraktım, köşeye attım denebilir. Sylar ise ı-ıh yok olmadı bence o tip:)onu da beğenmedim hiç.
Birçok kişinin beğeni ile izlediğini biliyorum ve saygı duyuyorum düşüncelerine ama bana göre çok uyduruk:/

 
Designed By OddThemes & Distributd By Blogger Templates