SON DAKİKA

31 Ocak 2009 Cumartesi

Nerde Kalmıştık?

Uzun bir süre olmuş yazmayı bırakalı buraya. Geri dönüp baktığımda aslında neden bıraktığımı bile hatırlamıyorum yazmayı. Saatlerini şaşırmış bir süre zarfı içinde oldu her şey. "Okuluna öncelik ver" derler ya ebeveynler. Sanırım onları dinlemenin garip hazzıyla aldattım yazı yazma zevkimi ve uzun süreli okul maratonumu çok kısa bir süre önce bitirdim. 

Geri dönüp baktığımdaysa web browserlarımın geçmişinde terkedilmenin acısı boğazına bir cookie gibi oturmuş VİRANBAĞ POSTASI'nı buldum. Dedim ki yazmalı tekrardan... Serkisof ne der bilemem bu geri dönüşe. Benden daha önce terk etmiş biri olarak gelir ve projemizin devamında yerini alır diye umuyorum. Belki değişikliklere de gideriz;.bilemedim... Şimdilik kaldığım yerden devam etmek zevk veriyor yarım kalmış bir sevgiliyi hiçbir şeyi unutmadan kaldığı yerden sevmek gibi. Bu sefer yazmayı bırakmamak dileğiyle tekrardan başlayalım...


Bu kadar cümleyi bir çırpıda yazdıktan sonra malum soruyu sorma zamanı geldi:  Nerde Kalmıştık?







Share this:

 
Designed By OddThemes & Distributd By Blogger Templates